Saturday, April 19, 2008

NUNTA DIN VIS.

Dormi IRIS iubita mea,somnul te-a cuprins fara sa-ti dai seama si a rupt orice punte dintre noi.Condusa de zane discrete descoperi tainele lumii viselor...zanele te-au invesmantat in alb pregatindu-te pentru nunta noastra,nunta din vis...Sunt treaz,ma asez usor langa tine,sa nu te tulbur,m-am rugat Cerului si nu m-a ascultat...sunt treaz si disperat ca nu voi fi la nunta,Zeul Somnului nu a venit si la mine...Te privesc cum zambesti in visul tau...esti fericita acum...poate ma astepti cu emotia primului pas intr-o Lume Noua.Nu voi fi acolo,cu tine iubirea mea,la nunta din vis sa ne impartasim impreuna dragostea...fii fericita in visul tau care va ramane numai al tau...Adio!

1 comment:

Anonymous said...

Celui care stie....

Și brusc am înteles că fără tine
Nici eu în toate mințile nu sunt,
Să fug și să mă-ntorc aici îmi vine,
Să nu-mi mai aflu locul pe pământ.

Atat de grabnic mi-ai intrat in sânge,
Atât de mult trăiești în sinea mea,
Încât și zgârîindu-mă aș plânge,
Temandu-mă ca-n stropi te pierd cumva.

Nu este primavară nicaierea,
Cu muguri morti paltonul ți-l închei.
Cu fierea primaverii caut mierea,
Iar tu exiști, iubito-n locul ei.

Și brusc am ințeles că fără tine,
Eu însumi mor și nu pot învia,
Desi am fost născut, cum știi prea bine,
Ca să te apăr și-mpotriva ta!