Sunday, April 20, 2008

COMMUNICATION BREAKDOWN.

Aniversarea iti e pe sfarsite Iris,Iubirea mea,cete de ingeri tin cortina noptii ce sta sa cada.Nu te-ai trezit inca...probabil nunta s-a prelungit...Nunta din vis.Sunt inca langa tine,te pazesc de Visul Urat,insa parca amurgul,cu o forta nevazuta,ma trage spre Fantoma Noptii ce se apropie infricosator de repede,amenintatoare.
N-am reusit sa comunic cu tine astazi,n-am reusit sa ma scufund in tine,in bratele tale moi,in sarutarile tale fierbinti cu gust de liliac inflorit...Incerc sa te mangai,te voi veghea pana te vei trezi,dar...dar nu mai reusesc...ma indepartez de tine tras de Umbra Vantului care-mi sopteste in minte:Vezi ca sunt mai puternica?Vezi ca sunt mai puternica decat tine?Cu disperare incerc sa ma smulg din aripile ei lungi,reci si taioase...vreau sa fiu cu tine Irisul meu drag...dar Umbra ma strange si mai tare in ghearele sale ascutite,purtandu-ma ca o prada,spre Fantoma Noptii.Abia te mai vad,departe acum,dormind linistita...imaginea ta se estompeaza incet,incet pe fondul alburiu al ingerilor care te inconjoara...Am trecut in celalalt timp,totul in mine e un racnet de revolta si durere...Umbra Vantului rade sardonic si-mi transmite in gand:Comunicarea s-a intrerupt...urmeaza-ti pedeapsa...Pedeapsa de a iubi o muritoare...

No comments: