Sunday, April 20, 2008

CONFESIUNI

NOTA:Aceste marturisiri sunt dedicate celor pe care i-am considerat si-i voi considera mentorii mei,in ordine alfabetica,Octavian Paler si Ion Tugui.Inalt spre Astral acest omagiu adus lor...lui Paler ale carui cuvinte ma obsedeaza si acum pentru ca,intamplator,folosindu-le ca Motto in incercarile mele asa-zis literare,am observat cat de profund suna si in limba engleza "More than God existence I'm afraid of His absence" cuvintele "Imi este mai frica de absenta lui Dumnezeu decat de existenta Acestuia"...si lui Ion Tugui pe care personal il consider unul dintre Marii Initiati ai Europei,o personalitate care a adancit atat de mult cercetarile sale in domenii de frontiera incat a ajuns sa-si prevada propriul sfarsit asteptandu-l in liniste,lucrand si linistindu-si apropiatii.Insasi data decesului sau poarta o semnificatie aparte pe care n-am reusit inca sa o deslusesc:20 februarie 2002.(Adica 2002-2002 sau 20.0220.o2 sau 20I02I20I02 urmarind diferite simetrii dupa axe diferite).

No comments: